Hyundai i Miss Polonia 2012, Paulina Krupińska uczą dzieci bezpieczeństwa na drodze

Teaser

?    Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
?    Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym, organizowanych przy współpracy z nauczycielami szkół podstawowych


Firma Hyundai rozpoczęła właśnie kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Ich celem jest zwiększenie bezpieczeństwa dzieci poruszających się po drogach poprzez edukację i wyposażenie ich w elementy odblaskowe. Akcję, która rozpocznie się we wrześniu, zapoczątkowała lekcja w Szkole Podstawowej nr 246, im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty im. Tadeusza Kościuszki w Warszawie, przy ul. Białowieskiej 22. Tam, 4 czerwca odbyły się zajęcia klasy 2A, w której prowadzeniu wychowawcę klasy wsparła najpiękniejsza Polka, Paulina Krupińska. Obecność aktualnej Miss Polonia była dla drugoklasistów wyjątkową atrakcją. W odpowiedzi na zadawane przez nią pytania o prawidłowe przechodzenie przez ulicę, czy zasady poruszania się po zmroku, w klasie podnosił się las rąk.


- Edukacja najmłodszych z zakresu bezpiecznego poruszania się wydaje się tematem oczywistym. Jednak dane dotyczące wypadków samochodowych mówią za siebie ? co dziesiąty, to ten z udziałem dzieci w wieku szkolnym. Dlatego postanowiliśmy zorganizować akcję informacyjną, która dotrze do jak największej liczby szkół i utrwalić wśród uczniów najniższych klas prawidłowe nawyki zachowania się na drodze. Choć ruszamy od września, już teraz odwiedziliśmy uczniów jednej z warszawskich szkół podstawowych. Chcieliśmy ich w ten sposób uczulić na zagrożenia występujące nie tylko w drodze do szkoły, ale również podczas wakacji ? mówi Piotr Ziarkowski, szef działu marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

Akcja ma na celu wspieranie edukacyjnej funkcji szkół w zakresie poprawy bezpieczeństwa pieszego na drodze. Podczas spotkań, dzieci będą poznawać zasady bezpiecznego poruszania się, otrzymają ulotki edukacyjne oraz odblaski. Materiały dostępne będą także w salonach sprzedaży samochodów Hyundai oraz w wybranych centrach handlowych, podczas ekspozycji firmy. Do końca roku firma chce dotrzeć do przeszło 6 500 dzieci i rozdystrybuować ponad 62 tysiące materiałów szkoleniowych i opasek.


Źródło Hyundai Motor Poland. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top