[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Sposób na wakacyjny dom przez cały rokZaprojektuj swoje życie zawodowe tak, aby nie były potrzebne wakacje – zachęcają specjaliści od rozwoju osobistego. Clue Studio rozszerza ten koncept: zaprojektuj swoje wnętrza tak, żeb
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Opakowanie kluczem do serc klientówWarszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wy
Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarówWartość usług chmurowych cały czas rośnie, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się dziś obszarów gospodarki. Świato
Odkąd łazienkę uznaje się za przestrzeń reprezentacyjną w niewiele mniejszym stopniu co salon i kuchnię, w zaskakującym tempie rozwijają się trendy w zakresie aranżacji strefy natryskowej. W jakim otoczeniu będziemy brać p
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Drzwi Raumplus S1200 w minimalistyczny apartamencie w KrakowieBiel, czerń, szarość, zaledwie kilka elementów z drewna i bardzo stonowane dekoracje. Krakowski apartament to kwintesencja minimalizmu. W tym stylu nie ma miejsca przes
Warszawa, 16 lipca 2018 r.Blisko 120 nagród do wygrania w wakacyjnym konkursie BeckersMarka farb Beckers rozpoczyna wakacyjny konkurs pod hasłem „Uchwyć barwy lata”. Do wygrania jest w nim blisko 120 nagród, w tym 3 trwające
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och