Garaż

AuRekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale

Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.

Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwartym kwartale 2019 roku, które były najwyższe w historii. Jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 62,0 mln zł. W tym okresie białoruska sieć sklepów Buslik wypracowała 67,4 mln zł przychodów w sieci stacjonarnej, natomiast sklep internetowy wygenerował 2,6 mln zł przychodów, czyli o 94 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

– Wyniki sprzedaży Grupy CDRL w czwartym kwartale utrzymują się na wysokim poziomie i z naszej perspektywy są zadowalające. Okres od października do grudnia był najlepszym czasem w minionym roku pod względem wysokości obrotów. Niewielkie spadki wyników jednostkowych względem odnotowanych w ubiegłym roku są spowodowane anomaliami pogodowymi i w konsekwencji niższą sprzedażą odzieży zimowej. Dzięki skutecznym działaniom optymalizacji kosztów i oferty podnieśliśmy marżę brutto w sklepach Buslik, jednak wciąż widzimy tam potencjał do wzrostu. – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL

W okresie od stycznia do grudnia, przychody wygenerowane przez CDRL wyniosły 251 mln zł, co oznacza wzrost o 6 proc. r/r. Sieć sklepów Buslik odnotowała 247,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 1 proc. lepszym niż w roku poprzednim. Znaczące wzrosty odnotowuje sklep internetowy białoruskiej sieci. W ciągu czterech kwartałów sprzedaż wyniosła 7,8 mln zł, co oznacza wzrost względem 2018 roku o 93 proc.

O SPÓŁCE:
Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw.

Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Similar Posts