Warszawa, 24 stycznia 2020 r.Jak wybrać kolor do wnętrza?Remont mieszkania zawsze zaczyna się w głowie. To czas planowania zmian, dopasowywania w myślach wyposażenia i dodatków, by oczami wyobraźni ujrzeć wymarzony efekt. Ki
Jest wszechobecny. Dociera do nas zewsząd i nawet najspokojniejszych potrafi przyprawić o ból głowy – dosłownie. Mowa o hałasie i nie będzie dużą przesadą, jeśli powiemy, że cisza to dzisiaj prawdziwy luksus. Dlatego budu
Komunikat prasowy Kraków, 17 luty 2021 r.MedApp wdroży w swojej aplikacji rozwiązanie StethoMeMedApp podpisał umowę ze start-upem StethoMe, twórc�
Dom nad Ruczajem – opis projektu:Rawa Prime Location to projekt Jakuba Szczęsnego mający na celu zwrócenie uwagi na problem zapomnianych rzek i cieków wodnych, które w wyniku rewolucji przemysłowej oraz uprzemysłowienia P
Warszawa, 05.06.2018Głosowanie w Komisji Transportu PE – dobre wieści dla branży transportowej4 czerwca 2018 r. Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła zaktualizowane przepisy dotyczące branży tra
Warszawa, 07.06.2018 r.Sektor MŚP nie jest przychylny nowym przepisom prawaRok 2018 roku obfituje w istotne dla przedsiębiorców zmiany ustawowe. Zalicza się do nich m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia, obniżkę stawki podatku
Kompaktowa kuchnia marki ZAJCNiewielki, kompaktowy zestaw mebli marki ZAJC intryguje oryginalnym kolorem frontów. Ergonomiczne rozplanowanie kuchni, wyposażonej we wszystkie niezbędne urządzenia, ułatwia szybkie przygotowywanie p
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Verle Küchen – praktyczne i przystępne cenowo kuchnie laminowaneSzukając wymarzonej kuchni zastanawiamy się jak pogodzić nasze możliwości finansowe z oczekiwaniami co do jakości i estetyki mebli. Rozwiązaniem są modele
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani