Wiadomości Branżowe

Neymar ambasadorem marki Castrol

Reprezentant Brazylii i piłkarz FC Barcelona, Neymar da Silva Santos Junior, został ambasadorem marki Castrol, sponsora mistrzostw świata w piłce nożnej 2014 FIFA World Cup?.

22-letni napastnik podpisał roczny kontrakt, w ramach którego będzie m.in. promował nowe produkty marki Castrol, które trafią na rynek w kwietniu.

Wraz z tym porozumieniem, Neymar dołączył do znakomitego grona ambasadorów marki Castrol, w którym do tej pory znaleźli się Cristiano Ronaldo, Marcel Desailly, a w Polsce Jerzy Dudek. Neymar to jedno z najgorętszych nazwisk w nowoczesnym futbolu. Mimo młodego wieku ma już na koncie blisko 50 meczów w reprezentacji Brazylii, w których zdobył 30 bramek. Łącznie ze strzelonymi w klubach (FC Santos i FC Barcelona) na jego koncie jest już 178 goli!

A. S. Ramchander, wicedyrektor marketingu światowego Castrol: ?Cieszymy się na ze współpracy z Neymarem. On jest uosobieniem tego, co najlepsze w futbolu, w każdym meczu daje z siebie wszystko. Podobnie działają nasze oleje ? dzięki nim silniki mogą pokazać pełnię swoich możliwości. Mistrzostwa Świata FIFA 2014 to świetna okazja, by zademonstrować naszą pasję do osiągów, innowacji i futbolu?.

Neymar: ?Jestem zaszczycony, że będę miał okazję pracować z taką marką jak Castrol. Nasze wspólne przedsięwzięcie pozwoli przenieść moją grę i całą piłkę nożną na wyższy poziom?.

Nowy ambasador marki Castrol wciąż przekracza ograniczenia i ustanawia nowe standardy w piłce nożnej. Będzie z pewnością jedną z największych gwiazd reprezentacji gospodarzy podczas zbliżających się mistrzostw świata. Były ambasador i czterokrotny uczestnik MŚ, Cafu tak mówi o Neymarze i oczekiwaniach swoich rodaków: ?Neymar pokazał swoje umiejętności w występach w reprezentacji, zdobył uznanie także podczas ubiegłorocznego Pucharu Konfederacji. Ja i zapewne większość Brazylijczyków wiąże spore nadzieje z jego grą w finałach MŚ i wierzymy, że nasza reprezentacja wygra ten turniej?.

Źródło BP Europa SE, Oddział w Polsce. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts